۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۰۵۹۲۴
سخنگوی دولت:

 ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان تغییر کرد

 ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان تغییر کرد
سخنگوی دولت گفت: مطابق مصوبه هیئت دولت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان یک ساعت زودتر خاتمه خواهد یافت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: مطابق مصوبه روز چهارشنبه هیأت دولت با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد زمینه استفاده بهتر کارکنان از فرصت عبادت در این ماه، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی یک ساعت زودتر خاتمه خواهد یافت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: لذا با توجه به مصوبه ستاد کرونا در خصوص بازگشت ساعات کاری به حالت عادی، ساعت شروع کار دستگاه‌های اجرایی مطابق روال معمول خود خواهد بود و صرفاً یک ساعت از پایان ساعت کاری کسر خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
خوردن ساعت های آخر شب عوارض زیادی برای انسان دارد. پرخوری در افطار عوارض سنگینی برای سلامتی انسان دارد. افطاری سبک گرم و تقریبا شیرین مانند خرما غذای مغز را تامین می کند. خوردن سحری نه با شتاب و نه با عجله بلکه آرام سبک و پر از فیبر و مواد سالم غذایی باعث تحمل انسان در برابر خوابیدن می شود. کافی است که 5 روز سحری بخورید و دیگر نخوابید تا به محل کار خود بروید. بدن انسان بسیار قدرتمند، منظم می شود. در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان روزه داری باعث سم زدایی از محیط بدن خواهد شد. خوردن غذاهای اسیدی و فست فود عوارض سنگینی برای روزه دار خواهد داشت. بدن را با آب نسبتا گرم (بویژه زمان افطاری) محافظت کنید. خوردن دو وعده غذا در شب (افطاری و غذای معمولی) باعث افزایش اسید معده می شود. افطاری تنها و سبک و غیر متنوع و متضاد اما مغذی مانند شیر و خرما قدرت تحمل بدنی را در برابر گرسنگی افزایش می دهد. خواب پس از برگشت از کار معجزه می کند. به بدن تان اموزش دهید تا از چربی های سخت بافت های خود انرژی هنگام عصر را تامین کند. بد نیست قبل از اذان مغرب ورزش سبکی کنید تا چربی ها به تجزیه شدن و تولید انرژی عادت کنند. خداوند بهتر از ما بدن ما را می شناسد و بدون تردید روزه داری با برنامه و هوشمندانه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. تردید نکید پزشکانی که در طول زندگی روزه داری نکرده اند مشاور خوبی نیستند. به خداوند ایمان داشته باشید. او بهتر از ما نیاز بدن ما را به روزه داری می داند.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
جالبه به فکر مدارس ابتدایی دخترانه هم باشید که بچه های کوچک روزه اند
0
0